مسابقه مجازی پیامبر مهربانی در سالروز عید مبعث برگزار شد 
مسابقه مجازی پیامبر مهربانی در سالروز عید مبعث برگزار شد 

مسابقه مجازی پیامبر مهربانی در سالروز عید مبعث برگزار شد 

محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با عید مبعث مسابقه نقاشی تحت عنوان امام مهربانی به صورت مجازی برگزار شد.
شناسه خبر : 1037347 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۲۹

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با عید مبعث مسابقه نقاشی تحت عنوان امام مهربانی به صورت مجازی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این مسابقه ویژه گروه های سنی بین ۸ تا ۱۵ سال بود که با هدف آشنایی بیشتر آنها با پیامبر اکرم (ص) و موضوع بعثت اجرا شد.


وی بیان کرد: بر همین اساس نقاشی ها باید به گروه مجازی کانون ارسال شده تا ما نیز از میان آنها بهترین آثار را انتخاب کرده و به برترین ها جوایزی اهدا کنیم.


جبالبارزی ادامه داد: همچنین به همت بچه های مسجدی کانون جشن عید مبعث در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: علاوه بر این نیز طرح سراسری قرائت زیارت نامه حضرت رسول الله و امیرالمومنین علی (ع) شامگاه پنجشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا شد.


وی اظهار کرد: اجرای طرح کمک مومنانه یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون امام صادق (ع) در عید مبعث بود که با تاسی از سیره حضرت رسول اکرم (ص) و به منظور دستگیری از نیازمندان برگزار  شد.


جبالبارزی اضافه کرد: در همین راستا با جلب کمک های خیرین و مردم تعداد ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه شده که در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: این بسته ها شامل اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات و رب گوجه فرنگی بود البته علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، پک های بهداشتی نیز شامل اقلامی همچون شامپو، مایع دستشویی و صابون تهیه شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


وی یادآور شد: آذین بندی و چراغانی مسجد و نیز پخش مولودی از گلدسته های مسجد، از سایر برنامه های مناسبتی این کانون فرهنگی هنری در عید مبعث بود.


جبالبارزی در خاتمه تاکید کرد: بزرگداشت عید مبعث و تعظیم شعائر دینی از جمله اهداف اجرای این ویژه برنامه ها بود.

پایان پیام/ 586